עורך דין עידן גרושקובסקי - elyashivlaw.co.il | משרד עורך דין אור אלישיב

עו"ד עידן גרושקובסקי

עורך דין עידן גרושקובסקי

ראש מחלקת נדל"ן ומשפט אזרחי

עידן גרושקובסקי, עו"ד

עו"ד ונוטריון עידן גרושקובסקי בעל ניסיון של קרוב ל 30 שנה.
את לימודיו סיים באוניברסיטת חיפה בהצטיינות (מחזור ראשון – 1995), לאחר מכן המשיך לתואר שני באוניברסיטת בר אילן, ומאז, כאמור, מתעסק רבות בתחומים של דיני הנדל"ן והירושה. בעולם דיני הנדל"ן לעו"ד גרושקובסקי ניסיון רב בניהול עסקאות נדל"ן מסוגים שונים, במגזר הפרטי וכן מול קבלנים.

נישה מיוחדת במשרד מוקדשת לטיפול בסכסוכי ירושה ועיזבון מורכבים. הידע המקיף של עו"ד גרושקובסקי בתחום, ולצד זאת, הרגישות והיכולת להביא צדדים ניצים ליישוב הסכסוך ביניהם בדרך של גישור, מאפשרים לו לסיים סכסוכים אלו בצורה מקצועית, טובה ומהירה, תוך מיקסום ההישג ללקוח. לצד זאת, עו"ד גרושקובסקי מקפיד על פגיעה מינימלית במרקם המשפחתי – פרמטר שלא פעם, חשוב באותה מידה ללקוח, הנמצא בסיטואציה רגישה וקשה.

לצד נושא מורכב זה, מעניק המשרד טיפול מקצועי ויעיל בתחומים שגרתיים אך חשובים, כמו עריכת צוואות, הסכמי ממון, יפויי כח מתמשכים וכו', והכל במקציועיות גבוהה ביותר, ובמיומנות הנדרשת במקרים רגישים אלו. הכישורים הגבוהים, ביחד עם היכרות מעמיקה עם צרכי הלקוחות, הופכים את עו"ד גרושקובסקי למוביל בתחום זה.

עו"ד גרושקובסקי הפך למוקד אמין ללקוחות המשרד, תוך שהוא מעניק מענה משפטי מקיף, אישי ומותאם לצרכי הלקוח. הוא מקדיש את כל מרצו למענו, והכל באופן מקצועי ונעים, כך שהלקוח יכול בסופו של יום לחזור לחייו הרגילים, לאחר שכל צרכיו המשפטיים נענו.

שירותים משפטיים

תחומי התמחות

השלב הבא

בואו נעבוד יחד

דילוג לתוכן